Montreal

Gisteren vertrokken van Vancouver naar Montreal. Er valt eigenlijk niet veel te zeggen over die dag…….we zijn met het openbaar vervoer naar het vliegveld gereisd, zijn keurig op tijd vertrokken, hebben een prima vlucht gehad en zijn heelhuids aangekomen. Wel even benoemen dat we inmiddels weer in een andere tijdszone zitten en dus opnieuw de horloges hebben moeten verzetten. Na een vlucht van 4 uur komen we dus 7 uur later aan 😉 En zo voelt het ook. Het is een echte reisdag, als we die avond om half 10 aan ons avondeten zitten zijn we moe, loom en klaar voor ons bedje….

De volgende ochtend (vandaag, zaterdag) worden we redelijk bij tijds wakker. Zonder plannen gaan we op zoek naar een ontbijtje…….het is prachtig weer (in de 20 graden) en eigenlijk hebben we nergens echt zin in. We lopen een rondje in het oude gedeelte van Montreal. Daarna 1 in de haven. En dan nog 1 richting hotel om iets weg te leggen….daarna gaan we naar een soort Nemo (die we niet volledig meepakken). Nemen een Pad Thai (die lekkerder is dan de bij de buurman) en vervelen ons zo dat we uiteindelijk maar besluiten dat een dag zonder plannen ook wel eens goed is. We ploffen dus neer op het gras in het park en gaan even lekker liggen zonnen…..gewoon zomaar……omdat het kan! Morgen gaan we wel weer cultureel doen en hebben we vast meer te vertellen…..